Horeca kassa had mankementen

De horeca kassa waar we al jaren mee werkte, vertoonde af en toe errors, super vervelend. Ik zei dit tegen de baas, maar hij was te druk om hier wat aan te doen. Dat begreep ik wel, maar zelf konden we het ook niet oplossen. Het ging om drie a vier fouten per dag, dat viel nog wel te overzien, maar ik zag het naderende onheil al wel komen, alleen niemand luisterde. En toen, drie dagen geleden, stortte alles in. Het was net de huizenmarkt crisis. We moesten alles opeens met de hand doen, we moesten aan de mensen vragen wat ook al weer de bestelling was, kortom, een en al ellende. Ik belde mijn baas in de ochtend en zei dat hij nu echt stuk was. Drie uur later, werkelijk, drie uur later, kwam hij pas.

22baf9ff6asmartpos_tronxl

Nieuwe kassa

Toen zag hij in wat voor stress we zaten. Hij belde toen meteen een bedrijf om een nieuwe horeca kassa aan te schaffen. Dit was dan wel weer erg netjes, het bedrijf kwam meteen op het plaats delict en heeft het in no time geregeld. Tegen het einde van de namiddag, konden we weer gewoon goede bestelling plaatsen, met een nieuw en veel beter systeem. Soms moet het helemaal fout gaan, om jezelf weer te kunnen verbeteren.